Descriere generala

Inspirata din competitii

Noul CRF 250 Rally aduce o parte din tehnologia derivata din competii pe o motocicleta ce poate fi folosita la fel de usor atat in traficul congestionat cat si pe cararile de munte. Fata de versiunea standard CRF 250 LA, modelul Rally ofera o autonomie superioara datorita rezervorului de 10 l precum si o manevrabilitate sporita printr-o suspensie cu o cursa superioara atat pe fata cat si pe spate.

Usoara si manevrabila

Motocicletele on/off din clasa 250 cmc beneficiaza de avantajul masei reduse, de unde si popularitatea lor in special in cazul riderilor cu o experienta limitata. Cu o greutate de 157 de kg, CRF 250 Rally poate fi manevrat cu usurinta atat pe asflat cat si in afara lui, in timp ce livrarea liniara a cuplului inca de la turatii inferioare reprezinta inca un element ideal pentru incepatori.

 

Specificatii
SPECIFICATII SI MOTORIZARI
CRF 250 RLA Rally
Pret cu TVA
6.210 €

Motor si performante

Tip motor Mono-cillindru, 4 timpi, 2 supape
Capacitate cilindrica 250
Putere (CP / RPM) 25/8.500
Cuplu motor (Nm / RPM) 22/6.700
Consum carburant (Km / Litru) 33,3
Capacitate rezervor ulei (litri) 1.8
Aprindere Electronica
Sistem de alimentare PGM-FI

Transmisie

Ambreiaj Multi-disc, umed
Tip transmisie Lant
Cutie de viteze Manuala in 6 trepte
Sistem de control al cuplului Honda (HSTC)2

Sasiu

Tip sasiu Otel

Dimensiuni si Mase

Greutate la gol (Kg) 157
Greutate la plin (Kg)
Capacitate rezervor (litri) 10.1
Lungime x Latime x Inaltime (mm) 2210 x 900 x 1425
Ampatament (mm) 1455
Inaltime sa (mm) 895
Garda la sol (mm) 270

Roti, Suspensie si Frana

Tip sistem ABS ABS cu 2 circuite
Frana fata
Frana spate
Jante fata 21 x 1.6
Jante spate 18 x 2.15
Anvelope fata 3.00-21 51P
Anvelope spate 120/80-18M/C 62P
Suspensie fata Furca telescopica Up-side Down (43 mm)
Suspensie spate Amortizor Pro-Link

Instrumente si Electronice

Instrumente TFT LCD
Far LED
Stopuri LED
Semnalizatoare LED
Capacitate baterie
Sistem de securitate



Culori

ACCESORII
CONTACTEAZA-NE INTRA IN COMUNITATE